Followers

U Click Me...I Click U Back

Tuesday, July 24, 2012

Set Selepas Bersalin | Dalam Dilemma

As salam..

saje nak mohon share pendapat korang kat sini yang dah biasa guna set selepas bersalin..

masa bersalin ketiga-tiga anak dulu...saya biasa guna Mustika Ratu je sebab murah.. tapi pakai dia memang best.. cuma bila dalam bentuk jamu ni saya rasa panas sikit.. dan tak sesuai utk breastfeedingkan??
inila set Mustika Ratu yang saya biasa pakai..tak hingat harga sebab kisah 4 tahun yang lepaskan..hehehe

********************************
sekarang ni ada riki2 set bersalin yang best dan affordable untuk saya gunakan selepas bersalin.. sebab saya plan nak yang terbaikla for this time.. this might be my last pregnancy.. 

cukupla 4 kot.. kalau Allah nak bagi lagi.. saya terima dengan tangan terbuka.. buat masa ni cukupla dulu empat.. takde perancangan nak menambah pun.. hehehe
so far dalam kepala ada beberapa set bersalin yang menjadi idaman kalbu.. cuma tak pernah guna.. dan sesiapa yang pernah menggunakannya.. diharap dapat drop your comment here k.. 
sharing is caring rite??
gambar2 semua cilok dari Pakcik Google


set bersalin TANAMERA
Harga: RM360.00

 set bersalin AMWAY
 Harga: RM 293.00


set bersalin SENDAYU TINGGI
 Harga: RM 386.00

set bersalin LEESA FORMULA
 Harga: RM 350.00

yang mana satu pilihan kalbu??

chekguazrine ~ berminat dengan TANAMERA.. tapi belum betul2 decided.. help me??

3 comments:

Syima Syaz said... Reply Comment

saya beli tanamera sbb 90% kwn guna tanamera.tanamera kena guna b4 bersalin lagi..blh massage bahagian toott untuk prepare baby kuar...tp rasa sis lbh arif kot..hehehe

Chekgu Azrine said... Reply Comment

@syima - akak belum pernah cuba la tanamera..tgh google review2 orang yang dah guna..

LYAfrina said... Reply Comment

lya x pnh ambik apa2 pon dulu..just mkn just pati ikan haruan sendayu tinggi.. lain2 mmg x mkn..sbb lya sakit & kna makn ubat spital..jd x brani nk campur2..