U Click Me...I Click U Back

Tuesday, August 28, 2012

Edisi Syawal Kami Yang Sederhana

As salam..

setiap tahun saya memang ikut Mr Hubby balik beraya di Penang.. sebab parents ada kat KL..dok dekat2 plak tuh... so nak berasa suasana meriah..kena beraya di kampung suami di Kepala Batas, Penang..

tapi tahun ni agak kurang meriah sebab kat Kepala Batas takde sesapa pun.. PIL dah tiada lagi di dunia ini..al-fatihah untuk mereka..

maka raya kali ni kami beraya di rumah anak Mr Hubby di Batu Kawan, Penang.. maka jadila raya secara sederhana sahaja tahun ni..sebab tiada persediaan untuk juadah hari raya seperti sebelum2nya..

tak sabar tunggu tahun depan.. insyaAllah.. tahun depan akan meriah raya kami sekeluarga..akan dikongsi bila2 masa k..di lain entry..

layan je la gambar2 yang sempat disnap..huhu..tu pun dah petang2 raya dah weyhh!!

 
 suasana beraya di Sidam.. sambil2 melihat kandang kambing...hehehe

candid!! 

tema hijau kami!!

tak banyak sangat snap gambar raya tahun ni..gambar saya sekeluarga takde langsung akibat keloratan di pagi raya...hehehe..

nasib ada jugak gambar mereka bertiga nih..

*nanti saya up beberapa keping lagi kat entry lain k..sebab tak sempat nak edit*

9 comments:

mama tisya said... Reply Comment

sedondon jalur222

Chekgu Azrine said... Reply Comment

@mama tisya

tu je yang sempat buat mamatisya..hehehe..adala jgk baju raya utk mak buyung..takdela glemer sangat!!

Fuza said... Reply Comment

Aik ..bergambo dengan uols jek?? Yang lain2

Chekgu Azrine said... Reply Comment

@Fuza

takde..tak sempat langsung nak ambik..ni kat sidam ambik gambar adik2 je..huhu

Hanis MY said... Reply Comment

cantiknyaaa baju suka sgt! semua gambar tu pun cantik esp yg candid tu

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said... Reply Comment

amboii sedondon rine anak beranak..nicee :))

Asmara said... Reply Comment

cantiknya baju raya taun ni!

*nak2!! nak gambar. hehe.. tak tau pun. harini punya ke? hehe.. email asmara_c@yahoo.com. TQ so much! :D

LYAfrina said... Reply Comment

wah..menarik baju tu..ceria je nampak kaler dia..

Kesuma Angsana said... Reply Comment

simple N nice ler