Followers

U Click Me...I Click U Back

Tuesday, August 14, 2012

Iftar at Sentul Curry House

As salam..

cerita Sabtu @11 Ogos lepas..

berbuka puasa di Sentul Curry House bersama anak2 Mr Hubby.. dan menantu campur cucu2 semua..

kami sampai dah lewat.. mujur semua dah ordered by them..alhamdulillah..

sumber gambar : google.com

tak banyak saya bergambar di sini.. tapi seriously..makanan kat sini semuanya sedap2 dan memenuhi tekak saya.. dah lebih 10x kot saya makan kat sini.. setiap kali tibanya ramadan..sure akan sekali berbuka di sini.. menu2 dia menyelerakan tekak saya.. 

semua ada.. nasi beriani.. nasi kandar.. pilihan ditangan anda!!


sumber gambar : turn-u-off.blogspot.com

ini antara gambar2 yang sempat saya snap guna hp jek

 my little sweety pie 'berbuka' awal2 lagi..hehehe

 nasi beriani saya untuk berbuka..

 murtabak yang di beli di PARAM..

'berbuka' awal jugak..hahaha

 my 3 daughters.. going to break fast.. alhamdulillah.. kakak2nya dua2 puasa penuh setakat ni..

our big family..having a great 'event' here..

more pictures to see.. click HERE

sesiapa yang berminat nak berbuka atau makan2 di sini..here are the details..

Lot 239 Section 8 Bt 2
Jln Ipoh
Kuala Lumpur

Lot 239, Section 8, RW Township, Bt 2, Jalan Ipoh,
51100 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia
03-4044-0563

9 comments:

Aida Salleh said... Reply Comment

nampak sedap lah murtabak tu...
salam kenal!

Hanis MY said... Reply Comment

Bestnya terliur plak yumm!

Asmara said... Reply Comment

buffet ke hidang ni? nmpka menarik!

ummiarissa said... Reply Comment

best berkumpul ni!

Sherwieyna Muzzawer said... Reply Comment

Bestnya dapat berkumpul ramai2.makanan pun nampak sedap!

selamat hari raya!

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... Reply Comment

nampak menarik.tp murtabak tu lg nmpk sedap

ct cheery said... Reply Comment

sikitnyer mkn..diet ek?haha

fuZa said... Reply Comment

Murtabak tu boleh di dapati di Restoran Baiduri,Petaling Jaya. Org Petaling Jaya cakap roundabout kecik..semua mesti tau...

Btw..nasi beriyani kat sini makan saje pun sedap

Kesuma Angsana said... Reply Comment

wei bestnyer~