U Click Me...I Click U Back

Monday, August 13, 2012

Oh Duit Raya!!!

As salam..

most of uols dah tukar duit rayakan?? same goes here..

seronok sebab dapat duit barukan??tapi duit2 baru yang dapat khas untuk diberi kepada mereka2 yang bertuah semasa hari raya nanti.. hik..hik

 duit raya ni saya tukar dengan SIL saya..kebetulan dia kerja bank.. mudah..setiap tahun tukar dengan dia..senang kerja saya setiap kali raya.. hehehe


korang dah setel tukar duit raya.. mesti banyak ek??

6 comments:

zan said... Reply Comment

zanlah yg bertuah tu kan,
mengomel nak duit raya ni huu2x..

eima said... Reply Comment

dah lama dah minggu pertma posa ...heheh

Nana said... Reply Comment

2x cubaan menukar duit raya berjaya

ct cheery said... Reply Comment

dah settle dah,xbnyak pun,sikit jer..hehe

Hanis MY said... Reply Comment

bestnya ada sil keje kat bank, takyah susah2 nak g bank

Asmara said... Reply Comment

Selamat lg tahun ni tak perlu tukar duit raya. Hehe..