U Click Me...I Click U Back

Friday, August 17, 2012

Rezeki Ramadhan | Tudung Raya Free!!

As salam..

sudah pasti bukan tudung free untuk saya erk..

hahaha

ceritanya kemarin..hari rabu malam.. saya dan family berbuka di Pelita Nasi Kandar, Ampang..

saje nak berbuka kat sana sebab lepas tuh nak ke Jalan Tar nak beli tudung2 kami anak beranak..

masa tengah usha2 tudung si kakak.. adik pulak menagis suruh beli jugak kat dia..

memang nak beli..tapi kat situ takde jual tudung untuk kanak2..

maka pujuk2..bawak g satu kedai jual tudung murah2..

lepas 1-1 dia try.. berkenan 1 ni..dah takmo bukak2 dah..huhu

beli satu untuk kak ngah..untuk dipakai semayang raya nanti..

masa nak gi bayar..adik masih tak bukak2 tudung yang nak dibayar tuh.. terus tokey kedai tu cakap.. "ni kasi free"..sambil tunjuk kat adik.. hehe..

"cantik tak tudung raya saya?"


2 comments:

Asmara said... Reply Comment

Alhamdulillah.. rezeki adik. hehe..
Selamat Hari Raya Azrine! ;D

rahayu said... Reply Comment

Comelnya bertudung