Followers

U Click Me...I Click U Back

Sunday, September 9, 2012

Ahad dah!!

As salam..ahad dah kan?

semalam schedule penuh..sek pulak petangnya..huhu

then hari ni byk pulak house chores yg WAJIB nk kena buat..sapu n mop rumah tu sdh pasti!!

jadi tak menang tangan saya hari ni..tangan ada 2 jek..tak cukup nak gapai semua..saya terpikir camnela berpantang sendiri nanti..mampukah saya??

uols banyak ke openg haus hari ni?saya adala satu..tp tak tahula sempat tak nak ke sg buloh tu?tgok schedule Mr Hubby dulu camne..

salam ahad semua!!

2 comments:

Scarlett O'Hara said... Reply Comment

Untunglah dpt pgi open house.Kita hari ahad nilah ada majlis bertemu ibu bapa. :(

eima said... Reply Comment

insyaallah berjaya kak ... tp kena ade sokongan penuh suami la...

tp ia berjaya utk aku yg br ade anak sorg klu ade lebih dr sorg ssh sikit nk ckp ....si adek pulak jenis pas nyusu je tido...si abg plak paham mama die sakit ......