Followers

U Click Me...I Click U Back

Tuesday, September 25, 2012

Apa Kata Anda??

aloh...masa time saya kahwin..saya masih di tahun pertama diploma..

boleh claim tak kat Mr Hubby??hahaha

11 comments:

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said... Reply Comment

hehe..aloh hantaran sy taraf SPM je ropenyaa..xpala yg penting bukan nilai hantaran tp belanja lps kawen tu yg nk kena fikir

Chekgu Azrine said... Reply Comment

@Rina AVAIL a.k.a Cik Betty

setuju sangat..yang penting kebahagiaan..kan??

Kesuma Angsana said... Reply Comment

wang bukan segala2nyer tapi masih perlu adakan! hehehe

Khalilah MNor said... Reply Comment

Ilmu baru.. Nk kena gtau nih. :D

Indah Mulya said... Reply Comment

perghhh..tak kawen lah cmni..hehe

LYAfrina said... Reply Comment

huhu..lya dulu pon kawen msa sem 5...
tp alhamdulillah.. x kiasahla psl hntaran..asalkan ikut kemmpuan psangan kt..apa y pting, jgn krn hntaran..smpai dh 2-3 thn bkahwin pon, hutang utk hntaran kawen x hbis2 lagi... rsanya zmaan skarang rmai y tpksa buat pnjaman peribadi utk kawen kot.. hhehe

kak ina kl said... Reply Comment

salam ziarah

perkara dah lepas mana leh mintak lagi..

akak pun fening kalau anak pempuan di pinang orang? nak letak berapa pun tak taulah.

TiranaAduka said... Reply Comment

salam
Salam kenal..perghh...kalau tak mampu?untuk 2degree?

TiranaAduka said... Reply Comment

salam
Salam kenal..perghh...kalau tak mampu?untuk 2degree?

eima said... Reply Comment

mampuih......
pandai2 la anak2 aku cr duit sendrik diorg nk kawen nanti

Cik Anita said... Reply Comment

hmmm. 12K?

Mampu ke cik abang saya? haha