U Click Me...I Click U Back

Friday, September 7, 2012

Burger Samurai by McD

As salam

 yesterday i had Samurai Burger at shcool..one of my colleague ordered through phone..

sebelum ni memang tak pernah makan pun samurai ni..dan kawan saya cakap cubala..sedap..dan semalam dapat jugak rasa..dan rasanya memang sedapla..boleh masuk dengan tekak saya ni.. sebab sejak preggy ni memang tak berapa gemor sangat makanan2 yang pedas2.. cannot go with sambal2.. tak tahu kenapa??

my colleagues were enjoying their meals!!

pernah cuba burger samurai tak uols?

5 comments:

Mama Zharfan said... Reply Comment

manis kan burger ni...tak berapa kena dgn tekak me--me suka yg pedas2 heheh

Kesuma Angsana said... Reply Comment

best juga but kena boh sos byk2 baru tambah best

Syima Syaz said... Reply Comment

saya pantang mkn pedas2 sb bf...skit2 blh la...teringin nak makan mcdeluxe pun pendam je dulu...hehe

fuZa said... Reply Comment

amboi...betul2 membedal b4 berpantang erk..belasah jek

Anonymous said... Reply Comment

dh penah rasa...mmg sdp sgt..sgt lama berger ni xkua..akhirnya..!area kl dah kua awal sept..tp selangor br nak kua esok..huhu..xsabarnyer..