U Click Me...I Click U Back

Friday, September 21, 2012

FotogedikS Raya Kami 2012

 layan kan aje kegedikskan kami.. hahaha.. masa ni dah nak dekat balik..ada jamuan raya tengah hari tuh di kantin sekolah..

 ni semua idea derang.. suruh tayang perut.. hahaha

 ini saya tak paham kenapa nak jelir2 lidah tuh.. entah apa2..hahahah













foto yang tak berapa nak gediks..hahaha

muka bam2.. tak boleh nak sorok dah..hahahha

7 comments:

♥cikmOt♥ said... Reply Comment

hehehe....comel dak kecik tu...

Teratak Hami said... Reply Comment

Sib baik anak2 murid kat belakang tu tak pengsan tgk perangai cikgu2.

StuntWomanWho :) said... Reply Comment

happy je muka :P

Outbound di malang said... Reply Comment

Nice blog :)
salam kenal sobat :)
di tunggu kunjungan balik.nya ya !terimakasih ...

kak mah said... Reply Comment

Gambar ke 3 dr atas paling cantik...yang lain pun cantik juga.

Mak Wardah said... Reply Comment

Ada cikgu comel tu, tak pelah gediks sekali setahun

eima said... Reply Comment

cekgu2 ke ni ... klu murid nampak ... diorg balik cite kat mak pak ..hehehe