Followers

U Click Me...I Click U Back

Thursday, September 20, 2012

Mild Contraction at 35 weeks

As salam..

tak berapa sihat nak update through lappy..

since semalam nak solat zohor saya dah start rasa contraction..sakit sangat..bila duduk rasa kurang..cuma masa berdiri sakit kat pinggang and ari2 menyengat2 je rasa..huhu

tapi on n off..

saya agak mungkin braxton hicks..so saya abaikan aje..balik semalam...dlm kul 9pm makin sakit dan terus baring dan tido..rehatkan diri..baby aktif je menendang..and perut still tinggi..

dalam hati kuat mengatakan belum masanya sebab saya belum genap 9bulan..

saya hanya mampu berdoa biarlah baby keluar cukup bulannya..rasa banyak lagi benda tak setel nih..ada beberapa lagi barang keperluan baby yg masih belum setel..yg basic2 semua dah lengkap..alhmdulillah..

sekarang ni masih lagi rasa sakit kt ari2..baby pun aktif lagi..mungkin jugak baby berpusing2 kot erk?

doakan utk saya ye..

Published with Blogger-droid v2.0.8

14 comments:

Kesuma Angsana said... Reply Comment

take care & jg diri yek

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... Reply Comment

jg diri rine.hrp dia keluar smpi masuk 9 bln.klu tak susah nak cucuk matangkan paru2 lah apa la.nnt rine yg sakit

Mama Zharfan said... Reply Comment

semoga segalanya ok..nanti u berpantang kat mana? teringin nak dtg tgk baby kecik u :) :)

Chekgu Azrine said... Reply Comment

@Kesuma Angsana

tq sis..

Chekgu Azrine said... Reply Comment

@Lydia Miza(Aidyl Azim)

insyaAllah..will take care myself

Chekgu Azrine said... Reply Comment

@Mama Zharfan

berpantang kat taman melati jugak..kat my own house..mai jela datang..

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said... Reply Comment

baby duk diam-diam ye..sian kat mummy..jgn keluar dulu tawww walaupon auntie x sabar nk tgk muka baby kat blog nnt :))

take care ye rin

Sherwieyna Muzzawer said... Reply Comment

Adoi i pula yg berdebar! semoga semuanya selamat!

Chekgu Azrine said... Reply Comment

@Rina AVAIL a.k.a Cik Betty

hehehe...cute jek..tq for ur dua..

Chekgu Azrine said... Reply Comment

@Sherwieyna Muzzawer

hehehe..doakan ye utk saya sherwiey

eima said... Reply Comment

ikut pandangan DR.36w baby dah matang .. tp klu 35 tu berisiko ..mudahan tak de pepe & semuanya selamat...cekgu aktif sgt kot

Syima Syaz said... Reply Comment

insyaalah bby cukup term..saya dulu start braxton hick masa 20-an weeks lagi neves...tp alhamdulillah cukup term

Chekgu Azrine said... Reply Comment

@eima

doakan saya ye..

Chekgu Azrine said... Reply Comment

@Syima Syaz

amin..doakan akak ye sis