U Click Me...I Click U Back

Tuesday, September 25, 2012

She's My Angle!!

As salam...

wah..wah..hari ni ramai yang tersenyum kelebaran sebab hari ni hari gajikan??hahaha..

selamat membayar segala2 bil.. hutang piutang raya ke..tak lupa jangan lupa saving k..

saya macam biasa..simpan utk nak beranak je la..alhamdulillah..kebetulan rezeki bulan ni lebih sikit..sebab dah dapat gaji baru campur dengan tunggakan..syukur sangat..

***

cerita pasal my little angle ni..Yaya..

sekarang masih ada lagi sikit2 crankynya bila abah dia is around..what to do..layankan ajelakan??sekarang ni what i've notived that.. dia dah suka sangat pegang buku and ngaji.. ngaji ikut dia fahamlakan..mendayu2 je dia ngaji..hahaha..sweet jek..bila saya tanya.. dia cakap.."mak nah kat rumah yang baca camni"..mak nah tu pengasuh dia ler... alhamdulillah.. 

sekarang pun dah suka turut saya dan abah dia solat.. siap gi cari kain semayang nak solat jugak..kalut.. nasib masih simpan lagi kain semayang kakak2 dia masa kecik.. so memang suka sangatla dia bila dapat pakaikan..hehehe..



sementara belum beradik nih layan kan aje telatah dia.. kadang2 mmg saya dan Mr Hubby tension jugak...bila masa dia menangis tak pasal2.. nangis manjang dalam sehari tu kadang2.. kadang2 menangis bila tengah2 maghrib..cukup saya pantang!!sekarang selalu tido lambat...dok mecolour je kejenya.. jenuh ajak tido..mungkin puas sangat tido tengah hari rumah pengasuh..

apa2 pun ummi and abah ngan kakak2 sayang sangat kat Yaya.. semoga menjadi anak yang solehah..belajar rajin2 sampai ke menara gading.. banggakan ummi n abah dengan kejayaan mu ye Yaya.. insyaAllah..

tak lama lagi nak dapat adik.. dah kena tukar tittle jadi "kak cik" plak lepas nih..hehehhe

6 comments:

TeacherAzimah said... Reply Comment

eh jap...anak rinie semua perempuan ke? moga prgnnt kali ni dpt baby boy pula ya amiinnn

Chekgu Azrine said... Reply Comment

@TeacherAzimah

yup..semua perempuan..insyaallah..scan dr kata boy..tunggukan aje ye..hehehe

nur anis said... Reply Comment

rajin rajin ngaji ye..:)

ieda said... Reply Comment

alor2 .. macam2 keletah anak2 nie kan .. adakalanya buat kita tersenyum sorang2 .. memang indah ciptaan allah ;)

TiranaAduka said... Reply Comment

salam kenal

TiranaAduka said... Reply Comment

salam kenal