Followers

U Click Me...I Click U Back

Thursday, November 1, 2012

Kakak Kecik aka Kak Cik


saya dah jadi Kak Cik sekarang ni.. saya seronok dapat adik walaupun kekadang saya marah bila abah saya panggil adik Aish.."anak abah!!".. hehehe..


saya tak pandai nak sorok perasaan jeles saya..sebab dalam rumah ni saya seorang je anak abah.. walaupun saya sayang kat adik Aish tapi saya masih rasa jeles...


semoga saya menjadi kak cik yang baik untuk adik Aish kesayangan saya nih.. amin..

p/s : riuh kat rumah ni sebab kakak3 dia semua ada..huhu..hari ni dorang direhatkan sebab kat sekolah ada hari anugerah cemerlang.. murid2 yang tidak terlibat direhatkan... 

p/s : baby Aish dah tanggal pusat pada hari ke-10..alhamdulillah

11 comments:

Teratak Hami said... Reply Comment

baby Aish jadik idaman lah ... bahagianya!!!

Kesuma Angsana said... Reply Comment

he he suka2 pic2 ni

eima said... Reply Comment

kesian k.cik kena paksa rela jd kakak ....

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... Reply Comment

moga baby membesar bagai johan.haaa hari kesepuluh br tanggal pusat.puas rine tggu ye.huhu

TeacherAzimah said... Reply Comment

Alololo kak cik jeles jgk sikit2 yer... Sian plak kat kak cik kan huhu

Maryati said... Reply Comment

Comelnya... dooakan saya pun dapat baby yer...

loytha'san said... Reply Comment

bestnyee tau reaksi yaya cmtu. hehe.. hope dpt jumpa aish n kak rine lps setel sume hal sekolah..:D berpantang molek sis..:)

Yana Shaiful said... Reply Comment

Baby Aish dh besar..congratss..Kak Cik jgn jeles yer ^_^

Hanis MY said... Reply Comment

comelnya kak cik dan baby aish... geram! ala kak cik jeles kejap je tu rasanya pasni mesti syg ketat2...

Cik Puan Rara said... Reply Comment

haiiii 1st tyme dtg sini.owh aishhh.comels!

Nur-nba said... Reply Comment

Sekejap je dah tembam pipi Aish... Comel.. ;)