U Click Me...I Click U Back

Thursday, November 8, 2012

Nak Mengelat??.. Jangan Harap!!

As salam..

nak citer pasal aktiviti wajib masa berpantang ni..kalau ikut hati saya memang MALAS betul nak buat..haha

tak lain tak bukan..BERTUNGKU!!pffftttt...

tapikan dah katanya berpantang dengan Mr Hubby...kim salamla ye nk culas n mengelat untuk tidak bertungku??sama sekali tidak jawapannya..sebab tiap2 hari pagi dan petang dia akan bakar tungku untuk saya bertungku..huhu

dulu kalau pantang dengan emak sendiri..2minggu je rajin..lps tu simpan dah batu tungku tu..haha..

sekarang dah tak dapat nak nolong erk..wajib katanya sampai 44 hari berpantang..

aiyakkk!!!

Published with Blogger-droid v2.0.8

12 comments:

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said... Reply Comment

baguslah, tanda nya sayang

♥nrina♥ said... Reply Comment

bestnye... sy ni berpantang pandai2 sendiri jelah... dia tolong tgk je hehe... sbb keje rumah ni pun x sudah2 katanya nak dibuat haha.. kesian tgk kehulu kehilir memasak, basuh baju, lipat, kemas rumah...

TeacherAzimah said... Reply Comment

Waaaaweeeee! Cayalar rine hehe...lps ni mestk jd cam pinggang kerengga :-)
Klu sy bertungku blh tahan lg. Plg x thn kena pki stokin..kenalar masa tu panas huhu..nanges

StuntWomanWho :) said... Reply Comment

hoho, orang berpantang ni rilek je :D

eima said... Reply Comment

bagusnye hubby pandai ... klu suami ai ...die tak tau pun pasal berpantang ni ....

ieda said... Reply Comment

ishhhh kena ikut tuu
tu tanda dia sayang kat isteri diaaa
nak pakai lamaaaaaaaaa ekeke ;)

alhamdulillah ada lelaki yg paham bab2 tuu .. jrang sgt dgr suami yg rajin dan tahu pasal pantang2 nie l;)

Anonymous said... Reply Comment

Suami suruh bertunggu sebab nak mengecutkan dan menyempitkan balik otot-otot yang dah longgar dan membesar semasa melahirkan. Untuk kebaikan bersama juga. Esok kalau dia masih mau cari yang lain bisa dihempuk dengan batu tungku itu aja......kah kah kah

Kesuma Angsana said... Reply Comment

baguslah mcm en hubby tu!

TiranaAduka said... Reply Comment

pergh,sekadah membaca.hehehe

TiranaAduka said... Reply Comment

pergh,sekadah membaca.hehehe

TiranaAduka said... Reply Comment

pergh,sekadah membaca.hehehe

CikMai said... Reply Comment

bagusnya suami akak :)