U Click Me...I Click U Back

Wednesday, November 7, 2012

Tq For Visiting | Tq For The Gift

As salam..

tak sempat nak buat entry kekawan dan sedara mara datang melawat saya dalam berpantang nih.. gambar pun tak dan nak snap sebab tak larat nak duduk bangun ambik gambar.. hehehe..

mana yang sempat dan ada jugak yang cilok dari FB derang..

terima kasih la ye sudi melawat saya dan baby Aish.. tq sesangat untuk semua.. kawan2 sekolah saya ramai jugak yang datang.. 1st visitors tak dan nak snap gambar.. cikgu Intan ngan cikgu Ain Yasmin.. orang pertama yang datang tengok Aish semasa Aish baru 4 hari..

 tq to Fuza Musa sebab sudi hadir 2x melawat baby Aish.. hehehe

my colleagues.. Farhana ngan Ain.. walaupun memalam.. really appreciated and tq for the present as well.. takdan nak ambik gambar hadiah tu..huhu..tapi dah selamat Aish pakai.. ahaks!!

*********************
******

dan semalam saya terima satu parcel besar kiriman seseorang.. even tak dapat datang melawat.. tapi masih mengirimkan hadiah untuk baby Aish.. tq so much ye Imah Chun..

 siap ada ucapan for baby Aish.."Grow Faster"..ohh.. really hope so..hahhaa..tak sabar nak tengok baby Aish dah keras sikit.. hhehehe..

inila isi di dalam kotak atas tu.. tq ye Chun.. banyakla koleksi rompers baby Aish.. yeayy!!!

7 comments:

Sherwieyna Muzzawer said... Reply Comment

Alahai comelnyaaaa baby aish ni..geram!

etiey.com said... Reply Comment

Rezeki baby... Alhamdulilalh kan ada saje yg dtg

Kuazue Mohd said... Reply Comment

beh nyer baby n mak baby.. dpt byk hadiah... :)

Teratak Hami said... Reply Comment

Takyah Aish beli baju baru :-)

♥cikmOt♥ said... Reply Comment

bestnya...aish dah besar...hehehe

TeacherAzimah said... Reply Comment

murah rezeki baby aish :-)
nnt bila aish dah mula merangkak, pkikan romper tu dgn baby legging.
super duper cute!

fuZa said... Reply Comment

bb Aish mirip mak dia ler..SRK junior & KK..hhehee