Followers

U Click Me...I Click U Back

Thursday, December 20, 2012

Dah lama tak makan daging..

As salam..


since berpantang asik makan ikan je..memang daging tak sentuh pun even dalam pantang memang boleh makan daging..tapi nak wat camne..Mr Hubby yang ke pasar..nahh..sekali beli ikan tenggiri ngn ikan merah tu sekor buat stok untuk berpantang..huhu


keinginan nak makan daging tu memang tak yah cakap ler..tingin sangat sebab ai is suker giler daging..


dah 60 hari berpantang hari ni..dapatla ke pasar cari daging..dan hari ai is teringin sangat nak makan sambal daging..makanya buatla sambal daging takde serai sebab bila cari kat luar rumah..rupa2nya Mr Hubby dah tanam yg lain pokok serai..sbb dah naik semak kat tepi rumah..huhu..


takpela..okla kot..rasa sedap jugak even tak cukup bahan..bahaha...sedap sebab anak2 makan nasi bertambah2..saya tengok si kakak tu dah makin beso pehanya..asyik menternak lemak je ko ye kakak..huhu..lepas ni kena diet..WAJIB!!


UMMInya xyah nak gatai diet..nyusu anak tu pun dah kira diet secara semulajadi giteww...hehe






sambal daging...walahhh!!

posted from Bloggeroid

12 comments:

Kesuma Angsana said... Reply Comment

sedapnyer !

NM02 said... Reply Comment

kau nak diet?





tak yah la noks, badan kau dah ok

ekabukanmakcikkau. said... Reply Comment

oklah tu daripada saya ni dari tadi tak makan lagi sobs sobs *padahal baru melahap tadi ahaks!

Ummi Syafiq said... Reply Comment

Terliur tgk smbl rine

Chekgu Azrine said... Reply Comment

@Kesuma Angsana

sedap shgg menjilat jari..hehe

Chekgu Azrine said... Reply Comment

@Kesuma Angsana

sedap shgg menjilat jari..hehe

Chekgu Azrine said... Reply Comment

@NM02

mu tgok aku time tu mmg kuruh..hehe..nti dah sedap make..tokdenyo nk kuruh na..haha

Chekgu Azrine said... Reply Comment

@ekabukanmakcikkau.

alhamdulillah rezeki utk hari ni..

Chekgu Azrine said... Reply Comment

@Ummi Syafiq

hehe..nti buatla..masak sambal tu kasi lama2 tau..smpi jd hitam merah..

fuZa said... Reply Comment

wah..fofuler jugak resepi me ni erk..hahaha..masuk blog gitu..
Alhamdulillah..lepas ni nak rasa yg u masak plak

MizzTina said... Reply Comment

mana aci, kena la sama² diet.. hehehe

TeacherAzimah said... Reply Comment

Kita plak x mkn daging huhu... org kata klu x mkn daging susah dpt anak pompuan hihi...