Followers

U Click Me...I Click U Back

Wednesday, January 9, 2013

80 hari..

As salam..

Hari ni genapla 80 hari dah dak Aish tengok dunia..
Syukur alhamdulillah atas kurniaan MU..
Kurniaan yang langsung tak terduga..
Kurniaan yang memang KAU tetapkan sejak azali..

Sapa2 yang biasa dengan blog kecik aku nih..
Sure tahu yang dah lama aku dambakan seorang anak lelaki..

Seorang anak lelaki untuk dihadiahkan kepada Mr Hubby
Seorang anak lelaki yang bakal menjadi perisai semasa tuaku..
Syukur alhamdulillah..akhirnya KAU bagi juga aku merasai saat indah..
Melahirkan Aish ke dunia dan sekaligus menjadikan aku umminya..
Menjadikan keluarga ku sempurna di mataku..
Dengan adanya 4 amanah yang perlu ku jaga..perlu ku belai dan didik..
Syukur alhamdulillah sekali lagi..

Tiada apa yang aku harapkan daripada kesemua amanah yang Allah pinjamkan untukku..hanya..
Menjadi manusia yang berguna..anak2 yang soleh dan solehah..baik budi pekerti..
Dan yang paling penting aku terapkan kepada mereka..
Belajarlah dengan ikhlas kerana Allah..
Bukan kerana ummi dan abah suruh..

*abaikan entry luahan pepagi*

Gambar dak Aish genap 80 hari hari.. baru je ambik tadi..tak sabar nak tunggu Aish genap2 3bulan...hahaha

*hover umminya*

5 comments:

MizzTina said... Reply Comment

bambamnyaaaaaaaaaa

Nad @ MamaZN said... Reply Comment

Besar sok...ensem aish ni nnt =)

Teratak Hami said... Reply Comment

Alahai ... luluh hati tengok muka baby. Putih gebu Aish.

** Luqman 6 bulan today

Kesuma Angsana said... Reply Comment

alhamdullilah,.,,,, comey sgt

QasehnyaRania said... Reply Comment

alahai..cute nya..
sekejap saja sudah 80 hari kan ;D