U Click Me...I Click U Back

Friday, January 18, 2013

Aish Iskandar Pun Dah Pandai

As salam..

lagi beberapa hari je dak Aish nak 3bulan..
maka umminya pun bakal selamat berpantang 100 hari kan?eheh..

ohh..sekarang ni dak Aish dah pandai jerit2 nangis..
sambil angkat badan sendiri mintak ambik..
takpun dia lapo nenen..huhu
jerit tu memang pandaila..
nurun umminya..haha

dulu kan masa ngandungkan dia..
selalu sangat dok jerit2 marah kat murid yang bising..
acaner?uhuk..!!!

sekarang dak Aish pun dah pandai tiru umminya..

alahai anak..

kalau ummi tak jerit memang tak dengonya cikgu suruh diam..
sekarang rasakan ummi dengo dak Aish plak jerit nk susu ek..

padan muka ummi!!!
ngeeeeeee...

12 comments:

MizzTina said... Reply Comment

nk goreng drumstick tu voley x???

Nad MamaZN said... Reply Comment

Cikgu,.slalu nmpk aish pakai baju kaler ala-ala pinky...
Tp kehenseman tetap terserlah =)

♥cikmOt♥ said... Reply Comment

peha ni, kalu gigit sedap jugak ni...hehehe

TeacherAzimah said... Reply Comment

comel sgt! makin booollaaatttt...!
perghhh tgk peha dia tu hehe

Nurhayati Mohd said... Reply Comment

Comelnyaa

Miss Zu said... Reply Comment

comelnya.. nak picit pipi leh..hehe

erna said... Reply Comment

amboi...bukan main tenungan mata aish. menerun ummi ye suke jerit jerit. hehehe..kelakar la :)

Asyifa Mustaffa said... Reply Comment

Mantap drumsticknya.....! Hehe....geram....!

CeqGu said... Reply Comment

hik hik hik....rasa cam terkena kat batang idug cikgu anis....masa peknen dulu kena ajar budak menari,sudahnya firas skrg terkinja2 bila dgr lagu...huk huk huk....bleh bayang tak cikgu dengan perut boyot ajar budak menari huhuhudusss nyeee

juelee said... Reply Comment

geram nengok peha die.. nak geget2 rasa

Gieyana said... Reply Comment

geram tgh dier..cute..:-)

LYAfrina said... Reply Comment

geramnyer tgk dia..cutenyer dia pakai romper