Followers

U Click Me...I Click U Back

Sunday, January 20, 2013

Anak Kedua Dr Sheikh Muszaphar & Dr Halina Selamat Dilahirkan

As salam..

baru tengok Fb fan page Dr Sheikh Muszaphar.

Alhamdulillah..Dr Halina dah selamat melahirkan bayi perempuan di HUKM pada pukul 7.53 malam semalam..

Beliau belum berkongsikan lagi gambar anak terbarunya..

Tak sabar nak tengok..hehe

Tahniah kepada Dr. Sheikh Muszaphar dan Dr. Halina..

9 comments:

TeacherAzimah said... Reply Comment

kalau baca kat blog dr.halina, baby dalam kandungan dia underweight. apapun tahniah lar uk pasangan ni kan :-) kita doakan semuanya selamat insyaallah...

~~Ticer Wann~~ said... Reply Comment

cantik dr.halina bertudung.. :) semoga semuanya selamat buat dr.sheikh muzafar n famili

Im happy being alone said... Reply Comment

tahniah utk mereka sekeluarga..

Ibu Lala said... Reply Comment

Cantik dr harlina bertudung kan. Rasanya x pernah tgk lg gmbr dia x bertudung....

Ibu Lala said... Reply Comment

Cantik dr harlina bertudungkan..

MizzTina said... Reply Comment

tahniah..tahniah.. cntik beliau bertudung

eima said... Reply Comment

normal ke czer ni siap boleh duduk bersila tu .....

tahniah la utk beliau

LYAfrina said... Reply Comment

alhamdulillah... nnti mesti pndai berenang gak mcm kakak dia

Kesuma Angsana said... Reply Comment

tahniah buat pasangan dr ni