Followers

U Click Me...I Click U Back

Tuesday, January 15, 2013

Kak Cik Yaya Demam..

As salam..

fuhh..hari ni pepagi melompat kat katil terkejut sebab dah kul 6.45 baru tersedar..huhu..

penat sangat sampai tak terjaga..sebab 2x terjaga dalam kul 2pg ngan pukul 4pg..cek suhu kak cik..badannya panas jgk malam tadi..risau pulak..

semalam yumi pengasuh dia ada tanya bawak ubat tak untuk kak cik..actually umminya ingat suhunya tak panasla petang..sebab sebelum gie sekolah aku dh bagi 5ml ubat demam tu..huhu

balik tu lepas magrib smlm..terus bawak gie Klinik Kita..dekat ngan rumah..sekejap je dapat jumpa DR..

tu yg mungkin penat kot aku sampai terbabas tido..lepas ke klinik..gie makan plak..dah kul bapa balik..adaoiaii..


kesian tengok mukanya..dah seruh..sebelum ni bam2 je anak ummi ni..

pagi ni suhu dia panas balik..baru je makan ubat kul 7 pg tadi..hari nie kalau tak baik jugak..kena gie HKL ambik darah..

aku baru plak masuk sekolah..macam2 dugaan..nak ambk cuti rehat khas macam tak ok je sebab kak cik on n off demamnya..

semoga Allah permudahkan urusan ku..amin..

posted from Bloggeroid

6 comments:

♥cikmOt♥ said... Reply Comment

kalau anak anak tak sehat...kita memang riso sangat kan...

TeacherAzimah said... Reply Comment

ummi baru mula kerja, kakcik yaya pulak demam yer. dugaan ni rine, sabar byk2..dan doa yer. apa2 hal pun utamakan anak2 k :-)

Nad MamaZN said... Reply Comment

Get well soon kak yaya!

MizzTina said... Reply Comment

get well soon kak cik yaya..


semlm sy lak menguruskn adik sy yg demam.. dh mcm mak² lak..

eima said... Reply Comment

harap2 tak berpanjangan ..... cepat sembuh ye cik yaya

Ummi Syafiq said... Reply Comment

Mata nmpk cengkung. Cpt sht ye syg,sian ummi susah hati