Followers

U Click Me...I Click U Back

Saturday, January 5, 2013

Kisah Sabtu Day | Simple Lunch

As salam..

Hari sabtu tiba juga..syukur..mungkin ramai yg busy sabtu minggu pertama in January ni kan..busy setelkan house chores..basuh baju2 sekolah anak..hehehe..nak berjalan2 pun kena tunggu ahad kot..

Since aku ada Aish..dah jarang sangat nak keluar on weekends...renyah sikit nak keluar dengan baby kecik ni..kena tunggu dia besar sikitla..senang nak dokong nak duduk dalam strollerkan?

Pagi sabtu tadi aku ada sesj taklimat dan ceramah di SKTM2...untuk murid2 tahun 6 yang bakal menghadapi UPSR..tetiba sebut or type UPSR..terus rasa cuak..sebab Alyaa my 1st daughter going to go through this exam..doakan kejayaan dia ye kekawan..dan semoga alyaa sentiasa diterangkan hatinya untuk menerima pelajaran nanti..insyaAllah..semoga Allah permudahkan segalanya..



Hari ni bila balik je dari sekolah..penat sangat..rasa ting tong..tapi dapur harus berasap..maklumla..anak2 saya selera besar sikit..masak simple2 pun depa pulun..hahaha..

Maka masak jela sesimple mungkin dah kena dengan selera tekak anak2..

Derang ni kalau buat sambal tumis udang laju je makan..nasi bertambah 3 kali..jenuh nunggu depa nak habis makan..nak menyetel meja makan plak..huhu


sambal tumis udang di gu plak dengan ikan goreng pelaling..goreng garing2..boh sikit cili kisar+kunyit+garam...berekor sorang habiskan..hahaha..

Ni dah makan kenyang rasa nak tidur plak..hahaha..tak senonoh..

Jom tidur sat!!!

posted from Bloggeroid

3 comments:

Liza said... Reply Comment

Sambal tumis mmg kena gu dgn ikan goreng. Ikan temenung.

Mama Zharfan284 said... Reply Comment

lapar la plak hehehhe

░♥si lampu neon♥░ said... Reply Comment

tengok pon sodap :P