U Click Me...I Click U Back

Tuesday, January 8, 2013

Rutin Aish Pepagi..

As salam..

Kepala ting tong sikit pepagi ni..
Maklumla semalam seharian kat luar..
Nasib dak Aish tak meragam tidur malam tadi..
Adala 3x bangun nak menyusu..

Oh..hari ni dak Aish bangun awal...
Kalau dah namanya Aish.. bangun dah takmo tidur balik..
Unless mandikan dia dulu kekdahnya..hehehe
Nanti baru nak tidur..huhu

Kalau selepas mandi dah kenyang pun mesti nak ngempeng jugak..
Takde dia nak tidur tanpa nenen..hahaha...
Tapi kalau dia dh stock mengantuk sangat..
Tidur terus tak payah didodoi ko..letak2 terus tidur..

Alhamdulillah..lega la kalau gini
Takdela susah nak hanta kat pengasuh nanti..

Meh tengok gambar Aish memula maintain macho lepas mandi..
Lepas tu jadi drama KING!hahaha

9 comments:

♥cikmOt♥ said... Reply Comment

aler comel comel bujang sorang ni...
bangun pepagi anto kakak kakak pergi sekolah ye aish...

rin bila masuk kerje ni???

Nad @ MamaZN said... Reply Comment

Gmbr 1st dh nmpk dh aish nak start 'enjin' hehe

TeacherAzimah said... Reply Comment

alololo...comelnya! best tul ada baby kan..isk kita hold dulu kot. hubby kata tak ready lg nak tmbh anak huhu..
pst.. klu dah ngempeng tu apa lagi mama pun tido sekali ler hahaha

MizzTina said... Reply Comment

hahaha..cebik dia tu comel

Ayu Zarina said... Reply Comment

alololo..comeynya mulut dia...

eima said... Reply Comment

idung die mancung kan ... putih plak tu kompom ensem ...


harga emas last ari tu 190/gm

CeqGu said... Reply Comment

alaaaa hensemmm nyaaa......firas pun dari kecik sampai la dah nak masuk umur 2 thn mesti bangun pagi.mama bangun, dia pun bangun. tak tau la macam mana nak pi keja nanti ni....huhhu

Nafira usof said... Reply Comment

olololo.. comey~

LYAfrina said... Reply Comment

hihi.biasalah budak2 ;-)
comel sungguh aish ni..