U Click Me...I Click U Back

Wednesday, January 16, 2013

Susah Hati..

As salam..

masih dalam mood susah hati..
sebab kak cik Yaya masih demam lagi bila malam..
dah 3hari tak gie tadika..huhu
susah hati sebab tak boleh nak bagi tumpuan 100% kat yaya..
yelar..bila dah ada anak kecik..
camnila rasanya ek..
kesian kat dia la..
nasib Abahnya ada untuk teman dia tidur..huhu

tapi hari ni abh dia ada kerja di Cameron Highlands..
esok mungkin Mr Hubby ke Penang pulak..huhu
tu yang bertambah susah hati..
sebab kena manage dua2 anak sekaligus..
yang kecik nak kena belai..
yang besar nak kena cara..
semoga Allah permudahkan urusan...

hari nie pulak kena gie sekolah awal..
ada meeting kokurikulum..
banyak lagi kerja2 di sekolah yang
masih belum settled..
buku RPH langsung tak berusik..
pendek kata masih kelam kelibut..
dalam kepala banyak benda nak fikir..
stok susu, anak sakit, kakak2 belajar tak, kerja belum siap..huhu
macam2 hal..

sorry kekawan..
sekadar entry luahan rasa di pagi hari..
rasa LEGA dapat juga diluahkan kat sini..
semoga hari ini aku akan lebih ceria..

posted from Bloggeroid

7 comments:

Nad MamaZN said... Reply Comment

In shaa Allah
Cikgu boleh hadapi sumenya...

TeacherAzimah said... Reply Comment

faham sgt apa yg rine rasa!
whatever it is, plz be strong ok. anak2 utamakan dahulu yer. kerja kat sekolah tu mmg tak penah habis. takpe..kawan2 kat sek mesti faham punya.

MizzTina said... Reply Comment

sabar..sabar..

Ummi Syafiq said... Reply Comment

Sabar rine..

eima said... Reply Comment

penah jugak rasa cam ni ... waktu fahim tonsilitis ari tu ... warded ... nk jg abg tp still bf time tu ... baby plak tak leh dok spital lelama... tp paed benarkan alisha dok spital ngan abg sbb die baby bf antibodi kuat...

seb baik la masuk private klu gomen tatau la la lagi ssh gamaknye kot...

semoga cik yaya cepat sembuh .. kesian kat ummi ... lain la klu ummi ni kerja opis boleh la cuti sesuka hati ni cekgu ssh nk cuti ...

JaSSNaNi said... Reply Comment

sabar banyak2.. dugaan beranak kecil mmg camni.. kita pun pantang sorang2 je ni.. nak jaga haikal yg kuat merajuk lagi.. sabor jer le.. walaupun kadang2 rasa lemas..

Hanis MY said... Reply Comment

ganbatte sis! odaijini utk kak cik yaya...