Followers

U Click Me...I Click U Back

Friday, April 11, 2014

Aish's Collection

As salam..

wahhh..kemahen tajuk!!!
bahahaha

mari sesama kita hilangkan mood tak besh...

dengan menatap gambar anak2..
kikikiki

aku sayang anak2 aku!!!

 ini keteroan dak Aish yang baru..
cubaan untuk membuka pintu kete..
lagak macam ko tu besar sangat dik...
gigit kang nak???
hahahaha

 since dia potong rambut dia
seketul muka dia aku tengok
kakak2 dia pun pakat geram dengan dia tau..
macam muka budak2 dah besar pun ye..
matang dah nampak mu dik..
alahai boboy ummi sorang nih..

 semua air yang dalam botol semua nak rasa
suka makan benda keras2...
keropok kelantan/trengganu tu aku goreng satu tupperware besar..
sat2 datang tunjuk benda tuh
"nak..nak..nak"
kuat2 plak tuh..
hahahaha
 muka mintak gigit!!

tu sebab nak sangatla tu susu soya tuh..
sampai gigit penutup tuh
adikk...adikkk...

mood : rindu kat anak2!!

9 comments:

TeacherAzimah said... Reply Comment

ya betul...anak2 mmg pengubat duka lara kita!

Gieyana said... Reply Comment

Aish..apsal awak comey sgt..rindu gak dkt anak2..nasib baik bsok cuti..:-)

Falsya said... Reply Comment

rindu tembun tetibe!!...

fuza said... Reply Comment

Nampak nakai ja lepas dah gunting rambut tuh hehehe

SyimaSyaz said... Reply Comment

alahai anak bujang akak ni....

anak tu memang pelembut hati kan kak.hilang segala stress bila mengadap anak tp boleh tambah stress jugak kalau depa buat peel kan... hahahahaa

eima said... Reply Comment

cam anak omputeh ... encem betui la

Nad MamaZN said... Reply Comment

comeyyyy!
geram sgt!
tumpang gigit gak, haha!

amira anas said... Reply Comment

Hai somelnye...
Macam2 gaya dia ye..
Anak mmg boleh hilangkan sume mood yg x best kan?

Salam kenal.. :)
ceritaibuanas.blogspot.com

ZazaMyMoon said... Reply Comment

auww jauh dimata dekat dihati..
anak2 tetap dalam hati ;)